REHAU PLANNERS PROGRAM Magyarország

V1.0 /2023. 05. 20. szabályzat

 


1. CIKK: A REHAU PLANNERS PROGRAM SZERVEZŐI


REHAU PLANNERS PROGRAM – egy online platform, amely a következő címen érhető el: http://planners.rehau.hu, a továbbiakban „REHAU PLANNERS”


REHAU PLANNERS program szervezője a REHAU Forgalmazó Kft., székhelye: 2051 Biatorbágy, Rozália park 9., Cégjegyzékszám: 13-09-083971, adószám: 10885035-2-13. A hűségprogram társszervezője Create Direct SRL, székhelye Bukarest, 1.kerület. Siriului utca 42-46., 3.em.. 

A REHAU PLANNERS programot a Create Direct SRL ügynökség (székhelye: Bukarest, 1. kerület, Siriului utca 42–46, 3. emelet), a továbbiakban ÜZEMELTETŐ biztosítja és üzemelteti.

A REHAU PLANNERS program működtetése a jelen szabályzat (a továbbiakban „SZABÁLYZAT”) rendelkezéseinek megfelelően történik. A jelen szabályzat alább ismertetett feltételei a REHAU PLANNERS minden résztvevőjére nézve kötelezőek, amelynek rendelkezéseit a résztvevők a használat megkezdésével elfogadják. Amennyiben a jelen szabályzatot a résztvevő nem fogadja el, úgy kérjük a REHAU PLANNERS-t hagyja el. A szervező fenntartja a jogot, hogy a szabályzatot módosítsa és a változásokat nyilvánosságra hozza.

 

2. CIKK: A REHAU PLANNERS PROGRAM CÉLJA

A REHAU PLANNERS program célja a REHAU és az épületgépészeti mérnöki vállalkozások (a továbbiakban „TERVEZŐ” vagy a program „FELHASZNÁLÓJA”) közötti kommunikáció optimalizálása és szabályozása. 

A REHAU PLANNERS ezenkívül minden elkészült éptési projektet hozzákapcsol a TERVEZŐVEL kötött aktuális megbízási szerződéshez.

 

 

 

3. CIKK: A PROGRAM IDŐTARTAMA ÉS HATÁLYA

A REHAU PLANNERS program 2024. szeptember 1-től került meghirdetésre és működtetésre. A program visszavonásig érvényes. A REHAU Kft. fenntartja a jogot a program azonnali, indokolás nélküli felfüggesztéséhez vagy megszüntetéséhez. Érvényességi területe Magyarország. 

 

4. CIKK: A REHAU RÉSZTVEVŐ MÁRKÁI ÉS TERMÉKEI

A programban a RAUTITAN, FASTLOC, RAUPIANO, FHK-RAUTHERM S/RAUTHERM SPEED, RAUGEO, AWADUKT Thermo, INSULPEX, RAUVITHERM, RAUVIPEX,  RE.GUARD,  NEA SMART 2.0, RAUCLIMATE Silence Breeze fan-coil, DHU termékcsaládból valamennyi, a REHAU Kft. által Magyarországon forgalmazott építési rendszer és szolgáltatás részt vesz (a továbbiakban RÉSZTVEVŐ TERMÉKEK).

http://planners.rehau.hu

 

5. CIKK: RÉSZVÉTELI JOG

A programban való részvételre jogosult minden olyan Magyarországon  bejegyzett jogi személy és egyéni vállalkozó, akinek a TEÁOR-kódja 7111 építészmérnöki tevékenység; 7112 Mérnöki tevékenység, műszaki tanácsadás tevékenységi körbe tartozik.  

A részvételhez a vállalat cégjegyzési joggal rendelkező törvényes képviselőjének / meghatalmazottnak  megbízási szerződésként tervezői megállapodást kell aláírnia a REHAU-val, és létre kell hoznia egy fiókot a http://planners.rehau.hu oldalon. 

A fiók csak a SZERVEZŐ és a TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ közötti megbízási szerződés aláírását követően válik érvényessé, miután a SZERVEZŐ a megbízási szerződést feltöltötte a REHAU PLANNERS-re.

 A résztvevők fiókjai közvetlenül a regisztrációs űrlapon jönnek létre, amelyet a http://planners.rehau.huoldalon ingyenesen lehet elérni és kitölteni.

A szervezők és a REHAU PLANNERS szervezésében és lebonyolításában részt vevő egyéb cégek nem vehetnek részt a programban. A részvételi jog kizárólag azt a jogi személyt / egyéni vállalkozót illeti meg, aki megfelel a szabályzatban előírt feltételeknek. A programban való részvétel egyúttal a jelen szabályzat rendelkezéseinek teljes és feltétel nélküli elfogadását is jelenti. 

 

 

6. CIKK: A PROGRAM LEBONYOLÍTÁSA

A REHAU PLANNERS programban a TERVEZŐ (a program FELHASZNÁLÓJA) által készített minden olyan tervet figyelembe lehet venni, amelyet a program során regisztráltak az oldalon, és amelyen szerepelnek az REHAU Kft. termékei. 

A TERVEZŐ a http://planners.rehau.hu oldalon létrehozott fiókkal tud részt venni a programban. A TERVEZŐI fiók a http://planners.rehau.hu weboldalra történő belépéssel és a regisztrációs űrlap kitöltésével hozható létre. A TERVEZŐ ezután e-mailt kap a regisztráció megerősítéséről. A fiók aktiválásához meg kell nyitni az e-mailben található linket, amely alapján a programban szereplő összes tevékenységet el lehet végezni. Az adatok beérkezésétől a résztvevők fiókjának jóváhagyásáig a szervezőnek legfeljebb 10 munkanap áll rendelkezésére. A fiók létrehozásától számított legfeljebb 10 munkanapon belül a résztvevő kap egy e-mailt arról, hogy a fiókot jóváhagyták-e vagy sem. A felhasználó ezután belép a http://planners.rehau.hu oldalra, és a regisztrációs űrlapon megadott felhasználónévvel és jelszóval bejelentkezik a weboldalon létrehozott fiókjába. 

Az előnyök kihasználásához a TERVEZŐNEK a fiókjában meg kell adnia az általa elkészítendő terveket. 

Minden terv 3 szakaszból áll: TERVEZÉS, PÁLYÁZTATÁS és ÉPÍTÉS 

A felhasználónak a TERVEZÉST és a PÁLYÁZTATÁST* felmerülésük sorrendjében kell elvégeznie. A program kezdőnapja előtt véglegesített projektek nem vehetők fel a programba. A REHAU PLANNERS programban állami tender építési projektek sem vehetnek részt.

*nem minden szakasz a tervező felelőssége, csak a TERVEZÉS és a PÁLYÁZTATÁS – az ÉPÍTÉST a SZERVEZŐ végzi.

 

 

Pontok gyűjtése

Mit kell tennie a TERVEZŐNEK/FELHASZNÁLÓNAK a pontok megszerzéséhez?

  1. 1. szakasz – TERVEZÉS

Ebben a szakaszban a TERVEZŐNEK a következő információkat kell megadnia:

- a projekt megvalósításának közterületi címe: megye, település, utca

- építkezés típusa

- beépített terület

- projektszakasz (építési engedélyezés előtt / kivitelezés előtt, de építési engedéllyel) 

- projekt átadásának időpontja / projekt indításának becsült időpontja

- projektleírás

- lehetséges REHAU termékcsaládok (a 4. CIKK szerint)

- akkor kell bejelölni, ha a REHAU műszaki támogatására van szükség

- kedvezményezett/befektető cégneve

- építési tervek

A felhasználónak ezt a szakaszt legalább 1 hónappal a projekt kezdete előtt kell befejeznie. Amennyiben a projekt 1 hónapnál hamarabb kezdődik, a SZERVEZŐ érvénytelennek tekinti a projektet.

A szervező által végzett adatellenőrzést követően a tervező e-mailben kap egy visszaigazolást arról, hogy a projektet jóváhagyták, és jogosult a 2. szakaszba lépni.

 

 

  1. 2. szakasz – PÁLYÁZTATÁS

A projekt az 1. szakaszban marad, amíg a TERVEZŐ/ FELHASZNÁLÓ be nem fejezi a műszaki tervezést.

A 2. szakaszban a TERVEZŐNEK/FELHASZNÁLÓNAK be kell töltenie a projekthez szükséges anyagok listáját és a kiviteli rajzokat, ha rendelkezésre állnak. 

A SZERVEZŐ által végzett adatellenőrzést követően a TERVEZŐ e-mailben kap egy visszaigazolást arról, hogy a projektet jóváhagyták, és jogosult a 3. szakaszba lépni.

  1. 3. szakasz – ÉPÍTÉS 

A SZERVEZŐ a kivitelezés kezdetén a 3. szakaszba helyezi a projektet. A TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ kap egy e-mailt arról, hogy a projekt ÉPÍTÉSI szakaszba lépett.

Az ÉPÍTÉSI szakasz csak akkor fejezhető be, ha az adott projektnél az összes REHAU termék kiszállítása és kifizetése befejeződött; a TERVEZŐT/FELHASZNÁLÓT a programon keresztül és a REHAU kapcsolattartóján keresztül kell értesíteni erről.

Az információk jóváhagyását a projekt minden egyes szakasza után el kell végezni. A projekt következő szakaszába való belépéshez a SZERVEZŐNEK jóvá kell hagynia az előző szakaszt a TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ számára. Abban az esetben, ha a szervező rájön, hogy a TERVEZŐ téves/hamis információt közöl a projekt szakaszáról, a szervező – függetlenül attól, hogy a TERVEZŐ milyen szakaszba jutott – érvényteleníti a projektet, és nem ad pontot a TERVEZŐNEK.

A projekt végleges jóváhagyását követően a platform automatikusan létrehoz egy mellékletet a megbízási szerződéshez (lásd „A megbízási szerződés melléklete” mellékletet)

A melléklet a következő információkat tartalmazza:

  • megbízási szerződés száma
  • projektnév és SAP ID
  • REHAU termékek eladási értéke
  • jutalék értéke százalékban és nettó értékben
  •  bónuszpontokban kifejezett érték

A pontszerzés igénybevételéhez a TERVEZŐNEK/FELHASZNÁLÓNAK el kell fogadnia a mellékletben foglalt összes feltételt, amelyek a tervezői platformon találhatók.

A TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ a projektben felhasznált REHAU termékek nettó rtékének  2%-át kapja meg, miután a szervező mindhárom szakaszt jóváhagyta. A termékek értékét az egységárlista alapján kell kiszámítani, amelyeket nettó áron* (áfa nélkül) szállítottak a projekthez.

Ez az érték a nettó érték 2%-a, amelyet a TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ „JUTALOMPONTOK” formájában kap meg; az Forint pontokra történő átváltásának aránya alapján 1 pont 4.000,-Forintnak felel meg 

 

Pontok használata

Az összegyűjtött pontok ajándékokra válthatók. Az ajándékok a REHAU PLANNERS weboldalán a Katalógus menüpontban találhatók. Az egyes ajándékok kiválasztásakor a kiválasztott termékek pontértéke levonásra kerül a résztvevők összpontszámából.

A résztvevők által a virtuális áruházból az összegyűjtött pontok alapján kiválasztott ajándékokat a kiválasztás időpontjától számított 30 munkanapon belül elküldjük a jogi személy és egyéni vállalkozó űrlapon megadott címére egy 0 összegű számlával együtt. 

Az ajándékkatalógus a http://planners.rehau.hu oldalon lesz elérhető

Az ajándékválaszték a termékek elérhetőségétől és árától függően változhat.

A tervező által egy hónapon belül összegyűjtött és az adott hónapban el nem költött pontok a következő hónapokra, de legkésőbb következő év március 31-ig kerülnek átvitelre, amíg el nem fogynak. Ezen időpont után a fel nem használt pontok lenullázódnak.

A megbízási szerződés szerint a TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ pénzre válthatja a pontokat. Egy pont értéke 4.000,-Ft. 

Ez a lehetőség a katalógusban érhető el a „Points to Cash (Self invoice)” („Pontok beváltása készpénzre (saját számla)”) pont alatt.

A számlák saját könyvelési rendszerben történő rögzítése a TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ felelőssége

Az saját számla opció kiválasztásakor a TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ saját maga állítja ki a számlát a rendelkezésre álló, átváltani kívánt pontok száma alapján, és a számlát feltölti a platformra.

A számlák jóváhagyás és kifizetés céljából történő továbbítása a szervező feladata.

A számlák saját könyvelési rendszerben történő rögzítése a TERVEZŐ/FELHASZNÁLÓ felelőssége

 

7. CIKK: JÓVÁHAGYÁSI FELTÉTELEK

Ahhoz, hogy egy TERVEZŐ részt vehessen ebben a programban, és megkaphassa az elérhető nyereményeket, meg kell felelnie az alábbi feltételeknek:

  1. A szabályzat 4. cikkében meghatározott valamennyi, részvételi jogosultsághoz szükséges feltételnek teljesülnie kell;
  2. A vállalat TEÁOR-kódjának , akinek a TEÁOR-kódja: 7111 építészmérnöki tevékenység; 7112 Mérnöki tevékenység, műszaki tanácsadás, vagy a programban regisztrált vállalat képviselőjének „Tervező” minőséggel kell rendelkeznie 
  3. A TERVEZŐNEK/FELHASZNÁLÓNAK a hűségprogram során készített projekteket regisztrálnia kell a http://planners.REHAU.hu weboldalon.
  4. A TERVEZŐNEK/FELHASZNÁLÓNAK a tervezés szakaszaira vonatkozó összes szükséges információt meg kell adnia.
  5. A megszerzett pontokat a következő év március 31-ig kell elkölteni az online áruházban (elérhetőség: http://planners.REHAU.hu) található termékek megrendelésével.

8. CIKK: KAMPÁNY AJÁNDÉKOK

Az ajándékválaszték a kampány teljes időtartama alatt elérhető lesz a http:// planners.rehau.hu/ oldalon a Katalógus menüpont alatt. Az ajándékválaszték a beszállítók készleteiben rendelkezésre álló termékek függvényében változhat. Az ajándékok számát a kampányidőszak végén becsüljük meg a feltételeket teljesítő résztvevők és az igényelt ajándékok száma alapján.

 

 

9. CIKK: A SZERVEZŐ JOGI NYILATKOZATA

A program szervezője nem vállal felelősséget, többek között, de nem kizárólagosan az alábbiakért:

9.1. Aprogram végének időpontja után beérkezett regisztrációs űrlapok vagy megrendelések;

9.2. A weboldalon történő regisztrációval kapcsolatos károk, veszteségek vagy késedelmek, például, de nem kizárólagosan a műszaki hibák;

9.3. Ha a résztvevők helytelen vagy hiányos adatokat adnak meg a weboldalon.

9.4. A programban való regisztrációval kapcsolatos veszteségek, késedelmek vagy egyéb problémák, amelyeket az internetszolgáltató vagy a programban regisztrálni kívánó személy internetkapcsolata okoz;

9.5. Az internetszolgáltató előre be nem jelentett megszakításai / üzemzavarai vagy az intenzív forgalmi időszakokban a belső hozzáférés blokkolása a zsúfolt hálózatok miatt;

9.6. Ha a résztvevők tervein nem szerepelnek REHAU termékek, vagy a résztvevők nem engedélyezett forgalmazókkal működnek együtt;

9.7. Felelősség az ajándékként szolgáló tárgyak bármilyen jellegű hibájának kijavításáért. A termékekhez jótállási jegyet mellékelünk, és a résztvevőknek minden javítási kérelmet közvetlenül az adott termék beszállítójához kell benyújtaniuk az adott beszállító által kiállított jótállási jegy feltételeinek megfelelően.

9.8. Ha a résztvevő által kiválasztott ajándék a megrendelés időpontjában már nincs a beszállító raktárkészletében.

9.9. A résztvevők nem dönthetik el, hogy a jutalmat készpénzben vagy más tárgyban szeretnék-e megkapni, és nem kérhetik a termékek műszaki jellemzőinek megváltoztatását.

10. cikk VIS MAIOR

A jelen szabályzat értelmében vis maiornak számít minden olyan esemény, amelyet a szervező nem tud ellenőrizni, orvosolni vagy előre látni, beleértve azt is, hogy a szervező általa befolyásolható okok miatt nem tudja teljesíteni a szabályzatban vállalt kötelezettségeit. Amennyiben egy vis maior esemény vagy váratlan esemény akadályozza, illetve teljesen vagy részben késlelteti a szabályzat teljesítését és a hűségprogram folytatását, a szervező a teljesítés akadályozásának vagy késleltetésének idejére mentesül a kötelezettségei teljesítéséért vállalt felelőssége alól. Ha a SZERVEZŐ vis maiorra vagy váratlan eseményre hivatkozik, köteles annak bekövetkeztétől számított 5 munkanapon belül értesíteni a résztvevőket.

A jelen szabályzat értelmében váratlan eseménynek minősülnek többek között az alábbiak: a) adatbázisok elvesztése; b) az adattároló és nyereménykiosztó rendszer meghibásodása; c) nyomtatási hibák, beleértve az ember által okozottakat is; d) a hűségprogrammal kapcsolatos elektronikus vagy egyéb csalási kísérletek; e) bármely olyan szabályozás, amely a szabályzat hatályba lépését követően lép életbe, és amely tiltja vagy módosítja annak feltételeit.

 

11. cikk JOGVITÁK ÉS CSALÁS

Amennyiben a szervező és a kampány résztvevői között vitás kérdések merülnek fel, azokat mindenekelőtt békés úton igyekeznek rendezni. A szervező nem vállal felelősséget és nem vesz részt a tervezési tulajdonjogokkal és a tervezési adatokat tartalmazó információkkal kapcsolatos vitákban, és nem köteles bizonyítani a REHAU termékek terv szerinti felhasználását. A szervező jogosult minden szükséges intézkedést megtenni a rendszerrel elkövetett csalási kísérlet, visszaélés vagy bármely más, a hűségprogram imázsát vagy költségeit befolyásoló kísérlet esetén. A nyeremények megnyerését befolyásoló vagy elősegítő személyek azonosítása esetén a szervező értesíti az illetékes szerveket. A fenti felsorolás nem korlátozó jellegű, csak példaként szolgál.

12. cikk PROGRAM SZABÁLYZAT

A részvételi/használati szabályzat a hűségprogram teljes időtartama alatt bármely pályázó számára ingyenesen elérhető a http://planners.rehau.hu/ oldalon.

13. cikk A PROGRAM BEFEJEZÉSE

Ez a program egy vis maior esemény vagy váratlan esemény bekövetkezésekor vagy a jogi keret megváltozása esetén megszűnhet, ha ezt követően a program megszervezése és lebonyolítása az erre elkülönített költségvetés növelését igényelné, vagy ha a törvények már nem engedélyezik a programot.

14. cikk VEGYES RENDELKEZÉSEK

A résztvevők a office@createdirect.ro e-mail-címen azonnal bejelenthetnek bármilyen, programhoz kapcsolódó eseményt, ha tudomásukra jutnak ilyen események.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mérnöki haladás

Életek javítása